Objednávka z Rodentie

24.08.2014 21:54

     Už dlouho jsem všude možně narážela na zmínky a odkazy na hlodavčí internetový obchod Rodentia, zaměřený speciálně na potkany. Chtěla jsem koupit holčičkám něco nového, aby neměly všechno jen "poděděné" a zároveň koupit ve větším množství podestýlku a krmení.

Rodentia mě opravdu překvapila. Mají opravdu velký výběr všeho možného a nejvíc se mi líbí, že ho provozují zkušení chovatelé, kteří mají produkty odzkoušené a opravdu vědí, co je pro myšáky dobré a  jak by měla správná potkaní výživa vypadat. Proto zde najdete především produkty ryze přírodního vzhledu i původu - žádné lákavě barevné, barviny a kdoví čím ještě, napuštěné blbosti. Míchají směsky přímo pro potkany a to navíc ještě podle různých předpokladů - podle ročních období, podle věku zvířete,... Mají i směs "Potkan Extra", která vypadá opravdu extra. Sama bych ji nejraděj snědla :-D Výhodou je, že si můžete sami namíchat směs z nabízených komponentů, kterých je k dispozici přes 50!

     Za objednávku jsem utratila hříšné peníze, protože jsem nakupovala opravdu ve velkém, ale když jsem si spočítala, kolik bych utratila jen za podestýlku, kdybych ji kupovala ve zverimexu po těch pytlících, tak jsem neskutečně ušetřila. Pořídila jsem 20-ti kg balení TierWohlu, na čemž jsem opravdu neskutečně ušetřila. O specializovaném krmení nemluvě. Teď mám jistotu, že myšáci dostávají opravdu všechno co mají. Holčičkám jsem koupila 10kg směsi Utahraptor a pro staříčky Freuda a Xixiho 2,5kg balení Potkana-Seniora :-) Obě směsky vypadají moc dobře a ta pro dědečky je opravdu sestavená tak, aby dostali vše co mají a ještě se jim to pěkně jedlo.

     Dále se dostáváme k dobrůtkám... Nabízených kokínek pro myšáky je opravdu hodně a všechny vypadají skvěle. Odolat se nedalo hlavně "zmrzlinkám" - kornoutkům naplněným různými věcmi - zeleninou, ovocem, oříšky,... Vypadají opravdu správňácky :-) Potom jsem koupila ještě hryzací srdíčka, kuličky s kuřecím masem a rýží, 3 závěsné tyčinky a 2 minerální kameny (s pomeranče a se zeleninou).

     A nakonec jsem holkám ještě objednala Sputnik XL. No, cpou se stejně pořád do toho malého, ale myslím, že až povyrostou, tak ho ocení :-)

     Tak to by bylo asi vše z propagačního příspěvku :-D S objednávkou jsem opravdu spokojená :-)